1. Všeobecná ustanovenie

Tento reklamný poriadok bol zpracovaný dle nového občanského zákoníku (č. 89/2012 Sb.) a Zákona o ochrane spotrebiteľa (č. 634/1992 Sb.) a vzťahuje sa na spotrebný tovar (ďalej len "Zboží") zakúpené od spoločnosti W-Technika group sro (ďalej len "prodávajúci"), na ktoré sa vzťahuje záruka "Reklamácia len "uplatňuje právo Kupujúceho".

Ke každému zakúpenému tovaru je priložená faktura, ktorá zároveň slúži ako záručný list. Prevzatím tovaru potvrdzujem súhlas so záručnými podmienkami predajcu. Ak tovar nie je osobne potvrdený, rozumiem prevzatiu tovaru okamih, kedy je tovar preberaný od prepravcu (bez podpisu na údajovom liste).

Je potrebné zvážiť tovar pri jeho prevzatí. Zaručí-lim prepravu vady tovaru priamo po jeho preprave od prepravcu, je povinný s dopravcom sepsat škodní protokol. Je povinný reklamovať vady podľa ich zistenia. Reklamace nemusí byť uznána v plnom rozsahu, pokiaľ bude zboží použito i přes jeho zjevnou vadu.

2. Lhůta pre uplatnenie práv

Predávajúci zodpovedá za vady, ktoré sa prejavujú v záručnej dobe podľa zákona. Záručná doba začína odo dňa prevzatia tovaru kupujúcim a predlžuje sa o dobu vybavovania oprávnených reklamácií.

Reklamace bude zo strany predajcu riešená aktuálne, najneskôr do 30 kalendárnych dní odo dňa uplatnenia reklamy, pokiaľ sa obe strany nedohodnú inak (napr. ak povaha reklamácie vyžaduje účasť výrobcu). Uplatnením reklamácie sa rozumie riadne predloženie reklamovaného tovaru predajcu (prípadne doručenie na adresu jeho prevádzky) vrátane všetkých náležitostí nutných k vybavovaniu reklám.

3. Podmienky pre uplatnenie reklamy

kupovať je povinný poskytnúť predávajúcemu všetku s tým, že je potrebný k preukázaniu existencie, oprávnenosti platného práva z dôvodu zodpovednosti za vady, k overeniu existencie reklamovaných vád ik záručnej oprave tovaru. Pri uplatnení reklamácie si musíte predložiť doklad potvrdzujúci nákup tovaru od predajcu a špecifikovať konkrétnu vadu/vadu, pre ktorú je tovar reklamovaný. Tovar musí byť čistý a kompletný (alebo vrátane všetkých nutných k overeniu reklamovaných vád).
Dostane-li kupovať na nejakú vadu slevu, nemožno potom túto vadu už reklamovať.

Reklamace nemusí byť uznaná za oprávnený v prípade nesplnenia niektorých z týchto podmienok:

  • tovar musí byť použitý v súlade s príslušnou dokumentáciou k tovaru (návod, prípadne záručný list, ak je súčasťou)
  • záruční plomba (ak je tovar opatrený, napr. vo forme samolepky) nesmie byť poškodený alebo odstránený, na tovar nesmie byť vykonaný dodatok
  • zboží nesmí být používáno v podmínkách, které svou povahou použití zboží vylučují
  • vada nebyla způsobena živelnou pohromou, povětrnostními vlivy, násilným poškozením, neodbornou instalací nebo změnou parametrů, zacházením, obsluhou, zanedbáním péče o zboží

Pri nesplnení reklamačných podmienok a nedodržaní postupov reklamy podľa tohto reklamačného poriadku nebude reklama uznána ako oprávnená. V takom prípade je predajca oprávnený požiadať o zakúpenú náhradu vynaložených nákladov, ktoré mu súvisia s reklamáciou vzniknutou.

Tento reklamný poriadok nabýva platnosti dňa 1. 4. 2017 a ruší všetky predchádzajúce ustanovenia a zvyklosti platné pre vybavovanie reklamácií a záruku za tovar.

Spoločnosť W-Technika group sro si vyhradzuje právo zmeny tohto reklamného poriadku.